Instagram


Hej,

 coś tam umiem w htmlu, ale nie wiem jak ustawić przycisk odsyłający do instagrama, więc znalazł się on na samej górze strony, zamiast gdzieś przy bocznej kolumnie. Jakoś nie ciągnęło mnie do insta, ale w Paryżu jest teraz tak ładnie, że mam ochotę robić mnóstwo zdjęć i dzielić się nimi z całym światem. A zatem, jeśli macie ochotę pooglądać Paryż wiosną, to zapraszam:

INSTAGRAM


Swoją drogą, za tydzień lecę do Polski. To już przymiarki do powrotu... Dobrze, że gdy wrócę, będzie lato. Mam nadzieję, że złagodzi to smutek wyjazdu z miejsca, w którym czuję się najlepiej na świecie.

Komentarze

  1. o tak, "schludny", "schludnie" jest zdecydowanie uwłaczające, ale również takie słowa "warcholstwo" czy "karaluch"... obrzydliwe. przyprawiają mnie o gęsią skórkę, gdy je słyszę bądź czytam... :o

    co do ikonki, może przypadkowo kliknęłaś w gadżet pod nagłówkiem, ostatnio zrobiłam to samo z trzema ikonkami u mnie; w Układzie spróbuj przekleić kod do bocznej kolumny, powinno pójść bez problemu.

    OdpowiedzUsuń
  2. sam html to dla mnie czarna magia, ale układ opanowałam - w którym momencie masz problem? może będę potrafiła pomóc.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz